Mededelingen Mededelingen
© copyright s.v.Tivoli

NIEUWS

Onderhoud website

Rond 1 juli zal de website zover mogelijk weer worden opgeschoont voor het nieuwe seizoen. De 11-talindelingen, functies e.d. zullen in de komende maanden worden aangepast zodra deze bekent zijn. Ook een moment om vernieuwingen in te voeren. Heeft u een idee, mail het ons. We zullen uw idee of suggestie serieus bekijken.

Onderhoud velden

In verband met het jaarlijks onderhoud aan de velden mogen deze niet meer worden betreden: vanaf maandag 28 april niet meer op het trainingsveld vanaf donderdag 12 juni niet meer op het hoofdveld en veld 2 Vanaf maandag 11 augustus mag het trainingsveld weer gebruikt worden en vanaf 18 augustus het hoofdveld en veld 2.

Peter Treffers ook volgend seizoen trainer bij Tivoli

Peter Treffers heeft zijn contract als hoofdtrainer bij SV Tivoli met een jaar verlengd. De 47-jarige Eindhovenaar is sinds dit seizoen werkzaam bij de Eindhovense vijfdeklasser. .... Lees verder

Aanvulling archief

Aan het archief zijn sinds kort 2 pagina’s toegevoegd, “Eregalerij” en Bestuurders & Trainers”. We hebben getracht, vwb de Eregalerij,om hier de juiste jaartallen te vermelden. Een aantal wisten we zeker maar van een aantal hebben we geen flauwe notie. Ook zijn sommige bij benadering geschat.Mocht een jaartal niet kloppen of weet u een jaartal dan stellen we het zeer op prijs om dit aan ons te melden

Steun onze club

Misschien bent u van plan om een glasvezelabonnement af te sluiten bij  een glasvezel- provider en u woont in Stratum denk dan even aan onze club. U kunt ons dan nl. steunen door u stem op s.v.Tivoli uit te brengen. Het is een kleine moeite. Hoe?  Klik op het logo van Onsnet.

Start seizoen 2014-15

Jeugdvoetbal

- Cat.A: zaterdag 6 september - Cat.B: zaterdag 13 september

Seniorenvoetbal

- Cat.A: zat.6 en zondag 7 september - Cat.B: zat.13 en zondag 14 september Beker start 23/24 augustus. Zie ook de nw speeldagenkalenders

Archief Teamfoto’s

Er is een begin gemaakt om teamfoto’s van heden en verleden op onze website te zetten. Er zijn nog voldoende teamfoto’s in omloop om hierbij te zetten maar dat kost even tijd. Mocht u iets vinden bij de foto’s wat volgens u niet klopt of u heeft een foto die we nog niet hebben graag even een seintje naar de webbeheerder of clubbladredactie. Op dit moment ontbreken er nog veel namen van spelers maar ook het team en in welk seizoen de foto is genomen. Staat er een vraagteken of een achter z’n hoofd krabbende smiley dan is het niet geheel zeker of deze gegevens juist zijn. Mocht u het wel weten dan zijn we u zeer erkentelijk als u die aan ons wilt mailen.  Willemweb@svtivolivoetbal.nl  of  svtivoliclubblad@zonnet.nl U kunt de teamfoto’s vinden onder [Media & ..] [archief & historie] [Fotoalbums] [Archief Teamfoto’s] of klik op deze link. Veel plezier. Sinds 9/9/13 zijn nieuwe foto’s geplaats vanaf dia.nr.116. Voor sommige foto’s zullen we het geheugen van zeer oude Tivoliaanse knarren moeten raadplegen en misschien ook wel een Archeoloog ;). Dank aan Leo van den Belt die ons 3 namen voor dia nr.5 mailde. 06-2014 Ook dank aan Rob van Bussel die ons ongeveer 35 namen mailde. Wie volgt om het compleet te krijgen.